Mijn reservering

Snel zoeken FAQ

Mijn reservering

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

    Is de datum waarop u wilt komen roodgekleurd in de kalender? Dan hebben wij voor die datum geen beschikbaarheid meer. U kunt online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kunt u helaas geen reservering meer plaatsen voor de betreffende datum, ook niet telefonisch. 

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn voucher wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Is reserveren verplicht?

    Wij raden u altijd aan om vooraf te reserveren. Wilt u gebruik maken van een actie, of heeft u een e-ticket voor een Dagje Wellness? Dan is het vooraf maken van een reservering verplicht. 

  • Vanaf hoe laat is de avondentree?

    U bent welkom vanaf 17.00 uur.

  • Kunnen wij de auto bij Elysium parkeren?

    Als gast van Elysium kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur.

    Let op: parkeren bij Elysium is gratis. U parkeert op gemeenteterrein, dus wij raden u aan wel in de vakken te parkeren. Parkeren buiten de vakken wordt beboet. 

E-tickets en vouchers

Snel zoeken FAQ

E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket van een andere organisatie, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier.

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me niet om te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij Elysium kunt reserveren.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op 'toevoegen' en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn voucher wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher te gebruiken die verlopen is.

Eten & drinken

Snel zoeken FAQ

Eten & drinken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

    Het is niet toegestaan om uw eigen consumptie te nuttigen bij Elysium.

  • Kan ik bij Elysium lunchen of dineren als ik een allergie heb?

    Heeft u een gluten, lactose of andere allergie? Geeft u dit dan even door aan de bediening, zij kunnen u vertellen welke gerechten die op de kaart staan u kunt bestellen. Wij raden u af om van het buffet gebruik te maken als u een allergie heeft.

  • Wat zijn de tarieven en tijdstippen van het lunch- en dinerbuffet?

    Lunchbuffet - inlooptijd van 12.00 - 13.00 uur
    Bestaande uit verschillende broodsoorten, soep (keuze uit twee soorten), diverse samengestelde verse salades, 3 warme snacks, een variatie van vleeswaren en kaassoorten en een heerlijk dessertbuffet. U kunt al deelnemen voor € 16,95 per persoon.

    Dinerbuffet - inlooptijd van 18.00 - 19.00 uur
    Bestaande uit soep (keuze uit twee soorten), diverse voorgerechten, een variatie aan vlees- en visgerechten en een heerlijk dessertbuffet. Deelname aan het buffet kost € 22,50 per persoon.

    De eindtijden van de buffetten verschillen per dag. Om zeker te zijn van deelname adviseren wij u om voortijdig te reserveren. 

  • Kan ik gebruik maken van het lunch en/of dinerbuffet bij een allergie?

    Wanneer u een allergie heeft kunt u helaas geen gebruik maken van het lunch- en/of dinerbuffet. Dit in verband met de kans op kruisbesmetting.

  • Is het mogelijk om à la carte te lunchen en te dineren?

    Naast het uitgebreide lunch- en dinerbuffet is het ook mogelijk om à la carte te lunchen en te dineren. Wij hebben een uitgebreide menukaart met een diversiteit aan belegde broodjes, maaltijdsalades, snacks, soepen, voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Uiteraard houden wij ook rekening met al uw dieetwensen.

Behandelingen

Snel zoeken FAQ

Behandelingen & andere extra's

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

    Dat kan, al bestaat dan wel de kans dat de gewenste behandeling al volgeboekt is. Wilt u er zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan raden wij u aan om deze online alvast te reserveren. 

  • Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de andere faciliteiten?

    Het is helaas niet mogelijk om alleen een behandeling te boeken bij Elysium. U kunt alleen een behandeling boeken in combinatie met een sauna bezoek. 

  • Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

    Ja, u mag uw voorkeur aangeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee. We kunnen echter niet garanderen dat de behandeling op het gewenst tijdstip ingepland kan worden. De tijden verneemt u bij aankomst. 

  • Zijn er op een damesdag alleen vrouwelijke masseurs?

    We proberen op een damesdag zoveel mogelijk vrouwelijke masseurs in te zetten. Wilt u liever geen mannelijke masseur, geef dit dan aan tijdens uw reservering bij ‘Aanvullende informatie’. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw persoonlijke wensen. 

Giftcards en andere cadeaubonnen

Snel zoeken FAQ

Giftcards

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

    Ja, wij accepteren de Wellness Giftcard. U kunt de Wellness Giftcard bij de balie van Elysium en de andere aangesloten resorts kopen. Natuurlijk kunt u de Wellness Giftcard ook online bestellen. Ook accepteren wij de cadeaukaart Beauty & Parfum. 

  • Accepteren jullie VVV Cadeaubonnen?

    Nee, vanaf 1 april 2015 wordt de VVV Cadeaubon niet meer geaccepteerd bij Elysium. 

  • Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

    De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Ook is deze te koop bij de recepties van alle deelnemende resorts.

  • Accepteren jullie de cadeaukaart Beauty & Parfum?

    Ja, deze cadeaukaart accepteren wij.

Overige

Snel zoeken FAQ

Overige

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Ik ben slecht ter been, kan ik gebruik maken van het buffet?

    Het buffetrestaurant La Delizia ligt op de eerste verdieping en is alleen bereikbaar per trap. Wij beschikken helaas niet over een lift. 

  • Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

    Vanaf de leeftijd van 12 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen Elysium alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen. Het gebruik van een zonnebank door personen onder de 18 jaar is niet toegestaan.

  • Ik ben zwanger. Kan ik dan de sauna in? Wat mag ik wel/niet als ik zwanger ben?

    Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig voelt gaat u dan de sauna uit.

    Waar moet u rekening mee houden? In de eerste drie maanden van de zwangerschap raden wij af om gebruik te maken van de sauna. Het is niet verstandig een dompelbad te nemen gezien het infectiegevaar. Ook is het gebruik van andere baden waarin u kunt zitten, zwemmen of drijven, om deze reden af te raden. Om af te koelen kunt u het beste gebruik maken van een koude douche of koudwaterslang. Dit is een algemene uitleg, voor persoonlijk advies verwijzen wij u naar uw huisarts. Voor behandelingen adviseren wij u contact met ons op te nemen. Lees meer over Zwangerschap en sauna.

  • Is Elysium rolstoel toegankelijk?

    Elysium is goed tot beperkt rolstoelvriendelijk. Niet alle sauna’s en verdiepingen zijn geschikt voor de rolstoel. Wel bevindt het grootste gedeelte van de faciliteiten zich op de begane grond. Door het grote aanbod aan faciliteiten bij Elysium blijft er altijd voldoende keus over voor de bezoeker om wel gebruik van te kunnen maken. Er is geen lift aanwezig, waardoor u helaas geen gebruik kunt maken van het buffet aangezien het buffetrestaurant op de eerste verdieping is. Er is wel een douchestoel, maar geen invalidentoilet aanwezig.

  • Krijg ik een cadeau als ik Elysium op mijn verjaardag bezoek?

    Bent u jarig? Dan krijgt u op uw verjaardag lunch- of dinerbuffet cadeau! Deze actie is alleen geldig op de dag dat u jarig bent en wanneer u een volledige dagentree boekt. Lees meer en bekijk alle voorwaarden.

  • Hoe zit het met saunabezoek tijdens en na (borst)kanker?

    Chemotherapie 

    Wordt u behandeld met chemotherapie, dan kan het onverstandig zijn om de sauna te bezoeken. Niet zozeer voor uzelf, als wel voor de andere bezoekers. Tijdens en direct na de behandeling scheidt u de stoffen van uw chemo, de zgn. cytostatica, weer uit. Dat gebeurt vooral met plassen, maar ook met zweten of niezen. Als andere mensen in contact komen met deze uitscheiding van deze stoffen kan dat gevaarlijk voor hen zijn. Chemotherapie bestaat uit het toedienen van stoffen die sterk celdelingen afremmen. Het risico is dat deze stoffen dit effect ook zouden kunnen hebben op de andere bezoekers. Daarnaast kan het in aanraking komen met een van deze stoffen betekenen dat als deze persoon later zelf chemotherapie nodig heeft, chemo minder effectief kan zijn.

    Tijdens bestraling 

    Saunabezoek tijdens een bestraling wordt afgeraden, evenals zwemmen in chloorwater. Dit heeft een uitdrogend effect.

    Na bestraling

    Tijdens de bestralingsperiode en enkele weken erna niet zwemmen, naar de sauna of in bad gaan. Overleg altijd met uw arts of een saunabezoek verstandig is. 

    Na reconstructie 

    U mag de eerste 3 maanden geen sauna of de zonnebank bezoeken. Dit omdat de huid heel dun en kwetsbaar is en plotselinge hitte niet aan kan.

  • Krijg ik korting als ik met meerdere personen kom?

    Afhankelijk van de reservering, de groepsgrootte en uw wensen is korting in overleg mogelijk. U kunt contact met ons opnemen door dit formulier in te vullen.

  • Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

    Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wilt u een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

  • Mag ik in het zwembad badkleding dragen?

    Het dragen van badkleding is niet toegestaan, dus ook niet in het zwembad. Op onze badkledingdagen is het verplicht badkleding te dragen gedurende uw bezoek aan Elysium.

  • Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U bent vrij om uw eigen badset (badjas, handdoek, slippers) mee te nemen maar kunt dit ook bij ons huren. Slippers verhuren wij niet, maar koopt u i.v.m. hygiëne

  • Moet ik een sauna handdoek meenemen?

    Een sauna handdoek is eigenlijk een grote handdoek, welke natuurlijk erg handig is tijdens een dagje sauna. U kunt echter ook een 'gewone' handdoek of badlaken meenemen. Deze moet wegens de hygiëne wel groot genoeg zijn om uw hele lichaam te bedekken. Wanneer u zit in de sauna, moet de handdoek onder uw hele lichaam én uw voeten kunnen liggen. Een sauna handdoek is dus wel handig, maar zeker niet verplicht.

    Heeft u zelf geen grote handdoek? Geeft u dit dan aan bij de receptie van Elysium, deze kunt u daar huren. 

  • Hebben jullie ook badkledingdagen?

    Ja, iedere maandag is het badkledingdag voor dames en heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht. 

  • Hebben jullie ook damesdagen?

    Ja, iedere laatste donderdag van de kalendermaand is het damesdag. Op deze dag is het dragen van badkleding niet toegestaan. 

  • Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

    Bij het maken van uw reservering kunt u zelf aangeven hoe u wilt betalen: via iDEAL, via creditcard of bij het resort. Wilt u bij het resort betalen, dan brengen wij € 2,95 in rekening.

    Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje, die u de hele dag om uw pols dient te dragen. Op dit polsbandje wordt alles gescand wat u bij ons gebruikt, zoals alle behandelingen, eten en drinken et cetera. Bij vertrek levert u uw polsbandje weer in en voldoet u de openstaande rekening. 

  • Accepteren jullie creditcards?

    Wij accepteren VISA, Mastercard, American Express en Diners Club creditcards.

Staat uw vraag er niet tussen?

Dan kunt u contact met ons opnemen door op één van onderstaande buttons te klikken.


Stel een vraag over uw reservering Vraag of opmerking doorgeven