Contact

Top 10 veelgestelde vragen

Top 10

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me niet om te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij Elysium kunt reserveren.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op 'toevoegen' en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn voucher wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher te gebruiken die verlopen is.

  • Kunnen wij de auto bij Elysium parkeren?

    Als gast van Elysium kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur.

    Let op: parkeren bij Elysium is gratis. U parkeert op gemeenteterrein, dus wij raden u aan wel in de vakken te parkeren. Parkeren buiten de vakken wordt beboet. 

  • Hebben jullie ook badkledingdagen?

    Ja, iedere maandag is het badkledingdag voor dames en heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht. 


Is uw vraag niet beantwoord?


Wilt u contact met ons opnemen, dan kan dat door op één van onderstaande buttons te klikken.



Contact Elysium

Elysium
Kooilaan 1
2665 KR Bleiswijk

088-0064811